Po vyplnení formulára na našej web stránke je odoslaný len dopyt.
Často kladené otázky
Chcem spolupracovať s autopožičovňou
* špeciálne cenové kalkulácie pri opakovaných prenájmoch pre FO aj PO
* spolupráca prostredníctvom províznych zmlúv (Autoservisy, hotely, penzióny)
* zdieľanie odkazu na webstránke
* zľava pre klientov zazmluvnených spoločností
V prípade záujmu nás kontaktujte emailom alebo telefonicky
Ako viem, či je moje vozidlo voľné?
Vami požadované vozidlo je potrebné si rezervovať – vyplníte formulár na stránke – vypracujeme Vám nezáväznú cenovú ponuku. Počas letnej sezóny sú vozidlá rezervované aj niekoľko mesiacov vopred. Dostupnosť vieme preveriť len my na rezervačnom stredisku. V prípade, že by nebolo voľné, ponúkneme Vám náhradné vozidlo. Rozhodnutie či vezmete aj náhradnú alternatívu bude na Vás.
Ako sa platí za prenájom?
Úhradu prenájmu realizujete pri prevzatí vozidla kartou, alebo v hotovosti. V prípade, že si prajete uhradiť prenájom prevodom, je to potrebné zrealizovať vopred tak, aby prostriedky boli na náš účet pripísané deň vopred a my by sme úhradu vedeli skontrolovať.
Je potrebné za vozidlo zaplatiť depozit/vratnú zálohu?
Pri každom vozidle je určená výška depozitu, ktorý je potrebné zložiť na začiatku prenájmu dvoma spôsobmi kartou – prvý spôsob je predautorizácia na karte, kde budú prostriedky blokované počas doby prenájmu (platí pri dĺžke prenájmu do 10 dní). Pri prenájme nad uvedenú dobu je potrebné realizovať depozit úhradou z Vašej platobnej karty. Po vrátení vozidla bez nových poškodení sa depozit uvoľní v plnej výške.
Je cena konečná?
Naša spoločnosť je platcom DPH. Všetky ceny na stránke sú uvedené bez DPH. K cenovej relácii Vám môžu byť účtované poplatky za mimopracovnú dobu, alebo pristavenie, avšak všetky poplatky budú uvedené v cenovej ponuke.
Ako prebieha odovzdanie vozidla?
Po záväznom potvrdení oboma stranami sa s klientom stretneme na dohodnutom mieste, spolu si vozidlo prezrieme, vypíšeme zmluvu kde uvedieme prípadné poškodenia. Po uhradení dohodnutej sumy za prenájom a depozit klient s vozidlom môže odísť.
Ako dlho trvá kým sa uvoľní depozit?
V prípade, že vozidlo vrátite v poriadku, obratom Vám uvoľníme depozit blokovaný na Vašej karte. Uvoľnenie prostriedkov už záleží na vydavateľovi Vašej karty alebo na Vašej banke. Zvyčajne to trvá 1-3 dni.
Dostanem to vozidlo, ktoré si objednám?
Pri cenovej ponuke Vám upresníme dostupnosť vami zvoleného vozidla. Po uhradení zálohovej platby je vozidlo záväzne rezervované pre Vás. Môže nastať situácia, že vozidlo klient pred Vami poškodí v tom prípade Vám bude ponúknuté iné vozidlo (zvyčajne z rovnakej alebo vyššej triedy) – za rovnakú cenu ako pôvodne potvrdená objednávka.
Kam sa s vozidlom môže cestovať?
Vycestovať môžete bez obmedzenia do krajín Európskej Únie s výnimkou Bulharska a Rumunska. S našimi vozidlami je zakázané cestovať na Ukrajinu, Bieloruska, Ruska, do Srbska, Kosova, Bosny a Hercegoviny, Albánska, Macedónska a Turecka. Zároveň Vás chceme upozorniť, že diaľničná známka je zakúpená len na území Slovenska. Všetky ostatné známky je potrebné si zakúpiť.
Môžem vozidlo vrátiť kedykoľvek?
Vozidlo vrátite vo vopred dohodnutom dátume a čase. V prípade že musíte uvedený čas zmeniť, je to možné po dohode s nami. V prípade, že by ste požadoval vozidlo vrátiť neskoro večer alebo počas pracovného pokoja (víkend + štátny sviatok) bude Vám účtovaný poplatok za mimopracovnú dobu.
Čo mám robiť v prípade poistnej udalosti?
V prípade poistnej udalosti je potrebné kontaktovať nás na infolinke a políciu. Postupujte podľa Zmluvy o nájme – body 1 /4.
Potrebujem prenájom vozidla predĺžiť, je potrebné realizovať novú objednávku?
Predĺženie je možné po odsúhlasení zo strany rezervačného oddelenia a úhrade predĺžení dní prenájmu. Nie je potrebné vystaviť novú zmluvu. Nájomca je povinný oboznámiť prenajímateľa o pláne predĺžiť prenájom najneskôr 24 hodín vopred.
Keď si zvolím vozidlo a vyplním rezervačný formulár, je moja rezervácia plne záväzná?
Po vyplnení formulára na našej web stránke je odoslaný len dopyt.
Ako viem, či je moje vozidlo voľné?
Vami požadované vozidlo je potrebné si rezervovať – vyplníte formulár na stránke – vypracujeme Vám nezáväznú cenovú ponuku. Počas letnej sezóny sú vozidlá rezervované aj niekoľko mesiacov vopred. Dostupnosť vieme preveriť len my na rezervačnom stredisku. V prípade, že by nebolo voľné, ponúkneme Vám náhradné vozidlo. Rozhodnutie či vezmete aj náhradnú alternatívu bude na Vás.
Ako sa platí za prenájom?
Úhradu prenájmu realizujete pri prevzatí vozidla kartou, alebo v hotovosti. V prípade, že si prajete uhradiť prenájom prevodom, je to potrebné zrealizovať vopred tak, aby prostriedky boli na náš účet pripísané deň vopred a my by sme úhradu vedeli skontrolovať.
Je potrebné za vozidlo zaplatiť depozit/vratnú zálohu?
Pri každom vozidle je určená výška depozitu, ktorý je potrebné zložiť na začiatku prenájmu dvoma spôsobmi kartou – prvý spôsob je predautorizácia na karte, kde budú prostriedky blokované počas doby prenájmu (platí pri dĺžke prenájmu do 10 dní). Pri prenájme nad uvedenú dobu je potrebné realizovať depozit úhradou z Vašej platobnej karty. Po vrátení vozidla bez nových poškodení sa depozit uvoľní v plnej výške.
Je cena konečná?
Naša spoločnosť je platcom DPH. Všetky ceny na stránke sú uvedené bez DPH. K cenovej relácii Vám môžu byť účtované poplatky za mimopracovnú dobu, alebo pristavenie, avšak všetky poplatky budú uvedené v cenovej ponuke.
Ako prebieha odovzdanie vozidla?
Po záväznom potvrdení oboma stranami sa s klientom stretneme na dohodnutom mieste, spolu si vozidlo prezrieme, vypíšeme zmluvu kde uvedieme prípadné poškodenia. Po uhradení dohodnutej sumy za prenájom a depozit klient s vozidlom môže odísť.
Ako dlho trvá kým sa uvoľní depozit?
V prípade, že vozidlo vrátite v poriadku, obratom Vám uvoľníme depozit blokovaný na Vašej karte. Uvoľnenie prostriedkov už záleží na vydavateľovi Vašej karty alebo na Vašej banke. Zvyčajne to trvá 1-3 dni.
Dostanem to vozidlo, ktoré si objednám?
Pri cenovej ponuke Vám upresníme dostupnosť vami zvoleného vozidla. Po uhradení zálohovej platby je vozidlo záväzne rezervované pre Vás. Môže nastať situácia, že vozidlo klient pred Vami poškodí v tom prípade Vám bude ponúknuté iné vozidlo (zvyčajne z rovnakej alebo vyššej triedy) – za rovnakú cenu ako pôvodne potvrdená objednávka.
Kam sa s vozidlom môže cestovať?
Vycestovať môžete bez obmedzenia do krajín Európskej Únie s výnimkou Bulharska a Rumunska. S našimi vozidlami je zakázané cestovať na Ukrajinu, Bieloruska, Ruska, do Srbska, Kosova, Bosny a Hercegoviny, Albánska, Macedónska a Turecka. Zároveň Vás chceme upozorniť, že diaľničná známka je zakúpená len na území Slovenska. Všetky ostatné známky je potrebné si zakúpiť.
Môžem vozidlo vrátiť kedykoľvek?
Vozidlo vrátite vo vopred dohodnutom dátume a čase. V prípade že musíte uvedený čas zmeniť, je to možné po dohode s nami. V prípade, že by ste požadoval vozidlo vrátiť neskoro večer alebo počas pracovného pokoja (víkend + štátny sviatok) bude Vám účtovaný poplatok za mimopracovnú dobu.
Čo mám robiť v prípade poistnej udalosti?
V prípade poistnej udalosti je potrebné kontaktovať nás na infolinke a políciu. Postupujte podľa Zmluvy o nájme – body 1 /4.
Potrebujem prenájom vozidla predĺžiť, je potrebné realizovať novú objednávku?
Predĺženie je možné po odsúhlasení zo strany rezervačného oddelenia a úhrade predĺžení dní prenájmu. Nie je potrebné vystaviť novú zmluvu. Nájomca je povinný oboznámiť prenajímateľa o pláne predĺžiť prenájom najneskôr 24 hodín vopred.